Wczytuję dane...
Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru (produktu). 

Aby odstąpić od umowy zawartej na lachambre.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: lachambre@tlen.pl  Przesyłkę należy nadać na adres :  Unique Lingerie Martyna Młynarska 10-699 Olsztyn ul. Kętrzyńskiego 7/3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Wzór poniżej: Ja [ prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [ prosimy tutaj wpisać nazwy zakupionych przedmiotów], Data zawarcia umowy to [prosimy wpisać datę], data odbioru przedmiotów [prosimy wpisać datę] . Imię i nazwisko: [prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko] [prosimy wpisać login kupującego] Kwota: Adres: [prosimy o podanie pełnego adresu] Nr rachunku: Data: [prosimy wpisać datę] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 

Konsumentowi przysługuje prawo od odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez okres 14dni, bez podawania jakichkolwiek powodów, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty, posiada oryginalne nieuszkodzone metki i opakowanie, nie posiada śladów zapachu ( np kremu, perfum ). Towar typu biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe, bielizna lub odzież w oryginalnych opakowaniach, należy odesłać w twardym kartonie, aby uniknąć uszkodzenia bądź zniszczenia. Towar uszkodzony podczas transportu, który nie został prawidłowo zabezpieczony, nie podlega zwrotowi/wymianie. 

UWAGA!! Nie przyjmujemy zwrotów majtek damskich i męskich (ze względów higienicznych) oraz paczek za pobraniem oraz do paczkomatów. W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego, nie zawierający paragonu/rachunku/faktury, zabrudzony, odesłany w terminie powyżej 14 dni, będzie odesłany do Klienta na koszt Kupującego. 

W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera lub listonosza. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, Kupujący powinien zgłosić ten fakt dostawcy ( kurier, listonosz ), należy spisać protokół określający stan przesyłki oraz okoliczność powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki i niezwłoczne skontaktowanie się ze Sprzedającym. W przypadku wymiany, towar wysyłamy po otrzymaniu przez nas wymienianego towaru. Towar uszkodzony, w zależności od życzenia klienta, zostanie wymieniony na inny – pełnowartościowy lub sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny reklamowanego produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 

Czas na zwrot pieniędzy do 14 dni roboczych, ale zazwyczaj wypłacane są szybciej.